woensdag 15 juli 2015

Nat

Vakantie en regen......ik vind het zó niet leuk!

Ik ben al helemaal uit mijn doen, omdat er twee kinderen om me heen dartelen en ruzie maken en dan ook nog eens dat vochtige, klamme weer........bah!
Gelukkig staat de kampeervakantie voor de deur, dus vanaf zaterdag hoop ik dat het allemaal anders wordt.
We gaan met de caravan naar de Belgische Ardennen.
Achteraf had ik alweer spijt, want nu het zomer is, trekt de zee me toch meer.
Hoe dan ook....we gaan rust nemen en lol maken!
En een paar brocante markten bezoeken! Geweldig zin in!!

Op Pinterest heb ik een aantal fijne zomerse plaatjes/foto's gevonden om de stemming er al een beetje in te brengen.













Vriendelijke groeten,

Chantal


1 opmerking:

  1. Lekker genieten straks! Ook hier alles in ruststand! Heerlijk! Fijne vakantie en wat leuk dat je een paar brocante markten hoopt te vinden...succes! Groeten, Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen