dinsdag 25 september 2012

Herfstdecoratie

Wat 'n herfst-weertje, hè?
Ik vind het heerlijk!
 
 
Onlangs heb ik de thee van P.ickwick met de mooie naam Herfststorm gekocht.
Met appel / kaneel smaak.
Lekker hoor!
En dan niet alleen als je hem drinkt.
Ook snuif ik af en toe aan het zakje.....ruikt zo lekker!
 
Op de eettafel heb ik een grote ovale zilverkleurige schaal staan, die ik heb opgemaakt met herfstspulletjes, zoals kleine kalebasjes, kaneelstokjes en gedroogde sinaasappelschijfjes.
Die schaal heb ik een paar weken terug op een garagesale gescoord
 voor het luttele bedrag van 1 hele euro!
Of ik hem 'asjeblief wou meenemen'.
Kreeg er nog een zilverkleurig vaasje bij ook, dat (bleek achteraf) een mooie gravure had.
Gratis en voor niks!!
 
 
 






 
De katten hebben er, tot mijn verbazing, (nog) niet aangezeten.
Oh jawel, da's waar ook....
Marietje heeft gevoetbald met zo'n rieten balletje en daarna heeft Wies het keurig gemolesteerd!!
 
Maar....voor de rest blijven ze er vanaf.
 
Nog even wat foto's van de rakkers:
 
Moeder en dochter, samen in een warm mandje

Wies en Saar, samen op de warme bank
 
En tja, als je dan als kat alleen overblijft.....
dan zoek je gezelschap bij de oude beer.
Warm in oma's stoeltje.
 
En als de beer je niet warmhoudt.....dan zoek je gewoon de zon op!
 
 
Zo zont Molly!!!
Op z'n rug, poten wijd en stil blijven liggen.
Zo kan hij minutenlang liggen, zonder te bewegen.
Gek beest!
 
Vriendelijke groeten,
 
Chantal
 
 
 
 
 


12 opmerkingen:

  1. Ow..deze thee ga ik ook kopen,ik hou daar wel van en ga eerdaags kopjes op de foto zetten,dus dan vind ik dat helemaal leuk,je herfst sfeertje vind ik helemaal top en wat liggen je dieren vriendjes er allemaal lekker bij,geweldig,haha zou er slaap van krijgen,fijne week,lieve groet Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie schaal, voor dat bedrag kon je hem niet aan je neus voorbij laten gaan! En kijk Molly eens, ik kan hem geen ongelijk geven...dit is toch heerlijk zo, lekker genieten van de zon?!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige herfstschaal! Heel mooi!
    En je beestenboel vermaakt zich ook wel goed. En ik kan Molly geen ongeliijk geven, je moet elk zonnestraaltje pakken in deze tijd.
    En ik denk dat ik die "herfstorm"ook maar eens ga proberen.
    Welterusten!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk die schaal, en ook nog op een voet...voor de wereld prijs van 1 hele euro, nog wel! En omdat je hem alsjeblieft mee wou nemen, nog een klein vaasje, met mooie gravure, ook erbij??? Lucky you!
    En je hebt er een gezellig, 'warm' herfst tafereeltje van gemaakt! Gezellig met de kaarsjes aan genieten van je nieuwe lekkere, 'warme' herfst thee!
    Kijkend naar je lieve dieren schare, die zich 'warm' koesteren op de bank, in het 'warme'zonnetje in de tuin...en ook in hun...'warme' mandje!
    Daar krijg je een 'warm' gevoel van!

    Groetjes van Marianne.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig hoor al die herfstspulletjes. Zelf ben ik daar nog niet aan toe. Ik ....de herfst en de winter, voor mij dus ook geen pompoenen etc. Maar kan er wel bij anderen van genieten.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi hoor, en ja ik hou ook van de herfst heerlijk vindt ik het.
    Wat een gezellige beestenboel bij jou.

    Fijne dag groet, Marjonel

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ooh ik ga ook weer lekker met alle herfstdeco aan de slag heerlijk! en je je hebt een leuk stel thuis zeg!
    fijne dag
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een heerlijke plaatjes hou daar zo van mmmmm en die thee ga ik zo eerst eens even halen en natuurlijk even proeven met een heerlijk speculaarsje ...prachtig hoe die katten daar liggen een heerlijke beestenboel ...geniet er lekker van lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk geworden je herfst schaal.
    Leuke poezen heb je en de hondjes natuurlijk ook.
    Heb zelf 2 teckel.
    Heb in een ververleden ook zo´n witte poes gehad.
    Als ik zo´n poes ziet moet ik altijd aan hem denken.
    Wij noemen zo´n poes een tim poes ;-)

    gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een koopje en prachtig opgemaakt!

    Fijne avond. Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je schaal is heel mooi echt herfst en fijn dat de poes er nog neit aan zat.
    Je huisdieren genieten ook, een lief stel bij elkaar.

    Lieve groetjes,
    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat ligt die Molly daar heerlijk zeg.... en leuk je herfstschaal!

    BeantwoordenVerwijderen