woensdag 20 augustus 2014

Mijn vondsten (deel 2)

Hier nog een paar foto's van spullen, die ik heb meegenomen (en betaald natuurlijk!!!!!!) uit Frankrijk.



Een vensterbank-bankje, leuk om mee te decoreren.



Kijk, een aanvulling voor de letterbak: 'n Chantal-item.

Een lief "Droopy"-hondje in een Delftsblauw-motiefje



Om in de blauw/wit sferen te blijven.....

.........voor een nieuwe "ballenverzameling".




Een wandelstok met hondenkop en een paraplu met eendenkop

Allebei puur voor de sier!





Van de Franse (super-)markt: vrolijke lepels!!


Er is nog één ding wat ik nog niet heb laten zien, maar dat staat nog in de verf.
Dat komt later.


Zoals ik al zei: Niet heel veel en niet heel bijzondere dingen. Maar ik ben er wel heel blij mee!

Zo, de zon schijnt nu (en dat heeft ie niet veel gedaan de afgelopen dagen!), we gaan er even van genieten met een kopje thee.

Vriendelijke groeten,

Chantal





4 opmerkingen:

  1. wwaaah niet bijzonder nou de wandelstok en paraplu ik ben er helemaal weg van! wat gaaf!!!
    fijne avond
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. .. toen ik je post begon te lezen was ik net als Yolanda metéén weg van die
    wandelstok en paraplu wat mooi !!!!
    hééf fijne dag nog
    liefs Kathy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik denk dat je toch wel een paar bijzondere dingen hebt meegenomen!
    Altijd leuk om vanuit een ander land brocante mee te nemen.
    Geniet ervan!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Chantal,
    Leuke spullen heb je toch gevonden. De paraplu met eendenkop vind ik echt te gek...
    Ik wens je een heel fijne avond,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen