dinsdag 19 mei 2015

Endlich, finally, enfin, eindelijk...........

.....daar is ie dan....het tuinhuisje!!!

Iets later dan gepland, want eigenlijk wilde ik in maart het huisje, mijn domein, hebben staan.
Maar goed, des te langer het duurt des te groter is het plezier.
13 mei werd het pakket geleverd. Plankje voor plankje werd het in elkaar gezet en zaterdag stond ie er eindelijk.

De puntjes moeten nog op de 'i' , zoals de definitieve kleur erop geverfd en de stroom aangelegd, maar ik kan er al in en mijn spulletjes ook. Ben helemaal happy!




Afgelopen zaterdag was er "le bric-a-brac" in het Lingebos te Vuren.
Voor de derde keer op rij werd deze kofferbakmarkt in Franse sferen georganiseerd.
Helaas werkte het weer niet helemaal mee, maar toen ik er was, heeft het niet geregend. Vorig jaar waren we verwend met prachtig weer. Het lekkere Franse sfeertje komt dan nog meer tot zijn recht dan met grijs en grauw weer. Ondanks dat, was iedereen vrolijk. Het was ook goed druk!
Echt een aanrader!

Ik heb er leuke spulletjes vandaan, die ik nog wel laat zien op een later tijdstip. In ieder geval een leuke lamp voor in het tuinhuisje.

Hier een kleine impressie...
















Vriendelijke groeten,

Chantal





4 opmerkingen:

  1. Wat heerlijk dat je tuinhuisje nu staat, daar ga je echt heel veel plezier van krijgen...
    Fijne dag vandaag,
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi tuinhuisje, Chantal!
    Zal je plezier van krijgen!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat ziet er leuk uit de markt....woww mooi tuinhuisje hoor prachtig...!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat ziet er super uit! Ook leuk om even mee te kijk naar de markt, super hoor
    Ik wens je een heel fijn Pinksterweekend!
    Lieve groet Diana

    BeantwoordenVerwijderen