maandag 1 juni 2015

Madelief

Daar lag ze dan...........roerloos.............dóód!

En je kon zo lekker met haar knuffelen.

Emma en Willemijn


Willemijn is niet meer...

En daar was Trixie zéér verdrietig van en kroop, zielig en eenzaam, in een hoekje.

Trixie


Ik besloot, dat er een nieuw vriendinnetje moest komen. En aangezien ik Hollandertjes een erg leuk ras vind, was de keuze al snel gemaakt.
Ik zocht in de nabije omgeving en vond er één in Leerbroek, een dorp naast Leerdam (die van het glas, ja).

Al hijgend en kwijlend zat ze in het poezenvervoersmandje in de auto. Thuis duurde het zeker een uur alvorens ze tot rust gekomen was. Maar daarna.....wat een lief en nieuwsgierig ding!!!

Hier is ze dan:



Madelief


Een "misbaksel" voor de rasfokker, want heeft "witte stip op kont", maar een áánwinst voor onze 'kinderboerderij-in-de-achtertuin'.










Alleen moet kleine Madelief nog leren, dat je niet in het legnest van de kippen moet bivakkeren. Dat stellen de dames kip niet, ik herhaal...., niet!...op prijs.



Vriendelijke groeten,

Chantal









2 opmerkingen:

  1. Wat een dotje, die Madelief, hihi het lijkt wel een Lakenvelder konijn...
    Fijne avond,
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een misbakstel.... ik vind het een dotje met haar witte achterkantje.

    Fijn weekend en lieve groet,

    Loes

    BeantwoordenVerwijderen