vrijdag 17 augustus 2012

Luchtverkeer

Daar zou ik toch wel tien keer over moeten denken.....
Alvorens ik in zo'n mandje stap........
Ik ben al niet zo'n waaghals.
Máááár....ik vind het wel prachtig om te zien!

Waar het over gaat?

Ballonnen!!

Deze avond stegen er hier, aan het einde van de straat, een aantal op.
Wies spotte ze als eerst.
Ze werd een beetje onrustig van iedere stoot gas, die in de ballon werd geblazen.
Ze stond met een schuin koppie te koekeloeren onder de tuintafel.

De eerste die langs voer, was al best hoog.


Daar zoomen we even op in......



Daarna kwam er eenzelfde langs.


Voor de afwisseling één van Husqvarna...


En nog een vrolijkerd!



Het zal best druk zijn in het Nederlandse luchtruim met dit mooie zomerweer!!

Ik kan nog maar één ding zeggen:


Dames en Heren in de mandjes......succes met de landing!!!


Vriendelijke groeten,

Chantal




9 opmerkingen:

  1. Zelf ben ik ook niet zo'n held hoor, maar het schijnt een hele bijzondere ervaring te zijn!!

    Fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig!!Ik stapte direct in!!!
    Lieve groet Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Om de 2 bovenste reactie in in 1 samen te vatten...het lijkt mij ook zeker een geweldige ervaring, maar weet toch niet, of ik nou wel, of niet in zou stappen...ben bang dat ik daar ook net als jij Chantal, 10 (of meer) keer over na zou moeten denken!
    Maar zoals ze bij jullie overvlogen, en jij ze op de foto's hebt vastgelegd...ziet het er wel fantastisch uit...dat is zeker!

    Een gezellig, en zonnig weekend!
    Groetjes Marianne.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik blijf het ook een prachtig gezicht vinden!
    Groetjes monique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het blijft altijd een prachtig gezicht. Ik heb bij mij in de buurt ook wel eens een evenement van ballonnen gezien die over mijn huis ging. Het is een indrukwekkend gezicht, maar of ik zou instappen?
    Geniet een warme dag!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het schijnt een geweldige ervaring te zijn volgens mijn man, maar nee ook niks voor mij.

    Geniet van het mooie weer Groet, Marjonel

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zelf sta ik ook graag met beide benen op de grond, maar het lijkt mij wel een mooie ervaring, dus wie weet...

    Fijn weekend. Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hier zien we zo ook regelmatig overvaren, een mooi gezicht, maar zelf stap ik er dus niet in.
    Fijn weekend,
    Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik heb er een keer in gezeten en voor mij dus nooit meer !!!!
    De landing ging behoorlijk hard...dus ik kijk liever vanaf de grond naar de luchtballon.
    Lieve groet en een fijne dag..ELLY

    BeantwoordenVerwijderen