vrijdag 19 december 2014

Dag 2

Wow, wat een tegenstrijdigheden vandaag qua weer!

Vanmorgen wilde ik Kerstinkopen doen in de stad,  maar dat plan viel letterlijk en figuurlijk in het water.  Wat een regen en wind!

Vanmiddag daarentegen konden de Kerstboomlampjes wel uit. Met dat prachtige zonnetje waren de lichtjes nauwelijks te zien.

De Kerstkaarten vallen bij bosjes op de mat.
Wat ik zo leuk vind,  zijn de fotokaarten, die je tegenwoordig kan maken en versturen.
Ik bewaar ze allemaal in een album. Leuk om later eens terug te kijken.



De mok die ik een paar jaar geleden heb gekocht, gebruik ik nu weer elke dag. Lekker met thee of warme chocolademelk. Kan ik zo van genieten....
En dat voor een paar centen van de kringloop of rommelmarkt. 


Vriendelijke groeten,

Chantal

Geen opmerkingen:

Een reactie posten