maandag 22 december 2014

Dag 5: Opa's rooie trekker

Gisteravond hadden we (alvast) een heerlijk Kerstdiner bij mijn ouders.

Van het sjieke servies en met het béste bestek mochten we eten.
Vaders prachtige cloche werd in het midden van de tafel gezet. Hij glom en blonk aan alle kanten. En dan heb ik het niet alleen over de cloche ;-).



En jawel.....er lag óók nog lekkere kip onder. Hij stond er niet alleen voor de sier.

Na een zeer smakelijk, traditioneel, diner ruimden we de tafels op en verbaasde ik me nog even over de Kerststal.
Zie:



De Kerststal is een aanwinst van de rommelmarkt.
Het is een vrij forse stal met mooie beeldjes. En het heeft verlichting.
Maar kijk...wat staat daar? Huh?????

Hahaha, het is opa's rooie trekker.
Dochter Emma heeft deze jaren geleden aan opa gegeven. Opa had toen een échte rode trekker en Emma vond dat opa deze écht moest hebben voor in de Kerstboom.

Boom!......Niet stal!...........................Opa!!






Fijne avond!

Vriendelijke groeten,

Chantal

3 opmerkingen:

  1. Mooi die cloche...
    Fijne avond,
    liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Met de trekker erbij is het meteen de moderne versie van het gebeuren hihi.
    Leuk hoor.
    En het inderdaad een mooie cloche dat je ouders daar hebben
    Nog fijne kerstdagen
    Groetjes vanuit garcysplace
    Christel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Chantal wat een prachtige cloche....
    mooi dat er nog aan een Kerststal gedacht wordt
    want daar draait Kerstmis toch rond...dacht ik...:-)
    Fijne Kerstdagen
    Liefs Kathy

    BeantwoordenVerwijderen