zondag 1 januari 2012

Een warm mandje....

En ja, zoals zovelen, heb ook ik  mijn doelen voor 2012 gemaakt. Een daarvan is het maken en beginnen van een Blog. Nou, bij deze dus.
Aangezien ik er geen gras over wilde laten groeien, ben ik het nu, 1 januari 2012 om 01:12 uur 's nachts, maar begonnen. De titel kwam spontaan bij me op, omdat er nu, tijdens het typen van dit bericht, een klein JackRussell-meisje op mijn schoot ligt en naast me in het mandje ook nog een JackRussell-dame ligt. Zij liggen in een warm mandje/schoot, terwijl buiten het vuurwerk nog knalt.
Het wordt gelukkig al wat minder, want ik verlang nu erg naar mijn eigen warme mandje.
Ik zal mij morgen iets uitgebreider voorstellen.
Voor nu, welterusten....

Groeten, Chantal

1 opmerking:

  1. Haha das een mooie tijd om een blog te beginnen,je zult het vast heel leuk gaan vinden,groetjes Musje.

    BeantwoordenVerwijderen